fridalindgren

Borås

Publicerad 2009-12-09 22:59:36 i Mode-design,

Idag har vi varit i Borås med klassen. Har massa bilder, men lägger upp dom imorgon och skriver lite mer om det imorgon.
Jag fick ett ryck att göra en nyårsklänning! Men jag har inget riktigt tyg hemma så jag tog ett gammalt lakan, men jag ska köpa typ svart tyg och göra en riktig då! Så här kan det se ut:


Katten störde lite jaa! OCH JA jag sitter på golvet xD!! HAHA jag har inget arbetsbord.. än.


Man känner verkligen hur äckligt det är att sy på vanlig maskin. VILL HA EN INDUSTRI!


Så blev den på mig. Dock lite stor under brösten och där bak, men det får jag tänka på tills den riktiga!


Den blev mkt snyggare på dockan xD anledningen var nog för att dockan var bredare och jag fick kämpa, verkligen kämpa för att få bå klänningen på henne XD!


Sen har man många idéer om små detaljer xD! Haha här är en i alla fall!

Om jag ska vara ärlig så blev jag riktigt nöjd! Tänk er den här i typ svart och inte så äckligt stelt tyg!
(Lovar att det typ var en engångsgrej, att jag itne kommer kunna göra om den XD HAHA) VI FÅR VÄL SE :D Tack och hej leverpastej. Nu ska jag sova. Imorgon ska jag försöka att lägga uppbilder från förra fredagen hos Johanna och från igås (studiebesök i Borås)
Ha det riktigt bra och sov gött!

FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2009-12-10 17:34:02

Frida den blev assnygg :D:D

Hahah, kan du inte berätta hur du gjorde? :D

Postat av: sara

Publicerad 2009-12-10 20:06:36

den blev ju jätte fin ju! :)<3

Postat av: Maskis

Publicerad 2009-12-10 22:18:25

FYFAN VA BRA! Det var ju assnyggt! :D duktiga du!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela