fridalindgren

Bilder från Borås

Publicerad 2009-12-10 19:50:17 i Dagens,

Idag blev jag färdig med min kudde. Tog kort på den så jag ska lägga in den i datorn sen och visa er! Men inte nu. Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från igår när vi var på Borås.


Vi möttes vid centralen typ kvart över 8 ( vi ville ha mkt tid på oss att köpa biljetter, men det blev lite för mkt tid kanske) sen gick tåget kl 09.07






Sen gick vi till ett café och åt. Men jag hade en baguette med mig istället (A)



































Vi var på textimuséet och där kunde man pröva gamla mössor. Sen fanns det ne barbie utställning, och där kunde man ta barbie-kompisarmabnd (A) så det gjorde alla. HAHA"!

Nu ska jag inte skriva mer.

FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela