fridalindgren

Älskling&jag

Publicerad 2009-12-01 22:44:05 i Kärleken,

10 månader 7 december 2009

Tiden har gått SÅ fort. Man kan nästan inte tro det. Det var inte länge sen som vi möttes vid kungsbacka station och GICK hem till dig. Kommer ihåg att jag inte visste hur vi skulle säga hej; om vi skulle kyssa varandra eller bara krama varandra. Det blev en kram. Men lite längre fram på vägen hem till dig stannade du och kysste mig. Kommer ihåg den känslan som åkte genom min kropp då. Samma känsla som åker genom min kropp varje gång du kysser mig nu; Kärlek. Det känns som att detta hände igår, men det är snart 10 månader sen. Nästan ett helt år... Klart man har sina motgångar ibland, men det som är bra väger över det som är mindre bra.
Jag kan inte leva utan dig Pluttisen!

Älskar dig










FridaLindgren

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-12-04 09:41:45

Grattis i förskott :D

Postat av: Elin

Publicerad 2009-12-07 12:35:08

Men pluttis vad söta ni är , GRATTIS!! <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela