fridalindgren

00.00

Publicerad 2009-12-23 00:26:28 i AlltMöjligt,

Nu är det plötsligt dan för dopparedan. Shit vad jag älskar jul, men man uppskattade julen mer som liten. Visst det är mysigt och allt sånt. Men det var mer speciellt när man var liten <3 Den här julen blir annorlundare än någon annan jul. Det är första julen som jag firar med min pojkvän och hans famillj. Ska bli super.

Har tänkt på en annan sak; hur fan får man så mycket läsare? Det känns som att man antingen måste vara modell, värsta brutala fjortisen, gravis eller ha ett litet barn (A). Eller bara att man känner någon som har en stor blogg och utnyttjar det. Men hur gör vi alla andra typ 100 000 som har en blogg som det är inne 10 läsare på varje dag? Krävs det att vi spökar ut oss som Kissie? Haha ursäkta. Men det är så ju. Fast jag skriver mest för att jag ska kunna se tillbaka på det här sen när jag bli äldre och för att jag själv tycke det är kul att skriva om saker som händer i mitt liv.

De där bilderna jag lovade att lägga upp kommer. Jag lovar, men inte just nu. Ligger här skönt i sängen och orkar inte lyfta min stora röv för att hämta kameran och sladden :) Så lat är jag. Kanske gör det lite senare. Är en nattmänniska.


Just det ja! Kollade på en film på 3an förut (orkar inte bry mig om vad den hette, men den va bra) i alla fall, 3an är ju en skam! Jag lovar, det var reklam kanske 6 gånger under hela filmen. Jag skämtar inte. Visst, då fick jag lite tid att kolla igenom bloggar på bloglovin, men ändå. Hur kul är det att bli störd ett flertal gånger när man kollar på film. Det är näästan samma sak som att man lyssnar på en låt och så stannar låten några gånger för ett reklaminslag XD hur kul låter det på en skala?

Jävlar va jag var skrivsugen nu. Nu ska jag nog göra så att lite fler människor lägger märke till min blogg ;) Man har ju sina små knep.

En sak till. Klockan är över 12 på natten och dom skottar snö här utanför med en sån traktor som låter jättemycket. Det stör inte mig i alla fall. Jag hade tänkt vara vaken ett tag till ;)

HAHA, hittade lite bilder som jag tagit med camen på datorn. har helt glömt bort dom! Här får ni:


Anna, Jesper och Jag. Sitter och väntar på bussen !


Jag och lillasyster Linn






Det är kul att vara ful


HAHA, va små vi ser ut!




Och en sista bild på min söta lillasyster <3

Prutt på er alla!

FridaLindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela