fridalindgren

Tagga morgondagen hårt!

Publicerad 2011-11-23 23:46:24 i Dagens,

Nu ligger jag här i sängen med min lilla mini-laptop och inte riktigt vet vad jag ska göra. Det bästa skulle vara att sova, men efter två koppar kaffe så är jag ganska pigg.

Imorgon åker vi till dh kl 10, och det kommer bli så jävla kul. Att träffa alla nötter igen och även träffa ett par för första gången. Tror att denna gången kommer vara roligare än i somras. Det kommer vara så mycket större och helt enkelt bara bättre!!! FAN ASSÅ!

Har packat allt som jag inte ska använda imorgon bitti. Datorn, skärmen osv.

TAGGATAGGATAGGATAGGATAGGA!!!


Sitter som sagt vid laptopen så fick bli en random bild från Gotland sommaren 2010!!!

Kommentarer

Postat av: teosundis

Publicerad 2011-12-09 20:05:15

Åååååh mini-laptops e så sööta :D Haha jag va också på DH jue ^^ Det va jätte kul tyckte jag xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela