fridalindgren

Godnatt Sverige!

Publicerad 2011-02-28 23:29:06 i Dagens,

Nu blir det mys med älsklingen.
Tänkte mer att detta skulle bli som ett avslut på dagen, men det lät mer perverst..
Jaja, så kan det gå!

Imorgon blir det 2 lektioner och sen slutar jag.
Då blir det hem och spela cs.

Är en riktig nörd.

Glöm inte min lilla frågelåda uppe i hörnet ;)
Skulle gärna vilja ha lite frågor att svara på.
Och kom ihåg; Ni får fråga PRECIS vad ni vill! ;)


En liten sommarbild från när jag (åt höger), bror (åt vänster),
älskling (mitten) och brors flickvän
var på Gotland i somras!
Var påväg till kneipbyn för att spela minigolf!

Vill ha sommar NU!

Bilder på kläder kommer på dirren

Publicerad 2011-02-28 21:17:02 i Mode-design,

Har fått en önskan om att visa lite fler bilder på kläder jag sytt här på bloggen.
Just nu håller vi på att sy klänningar i skolan och tänkte ta med kameran och ta lite bilder.
Blir nog ganska "klar" (i alla fall så man ser vad det är ;)) på onsdag.

Anledningen att det inte blir så mycket bilder längre på sådant är för att det tar tid.
Nu i 2an har vi i princip bara gjort en skjorta och just nu håller vi på med klänningar då.
Ska bli lite duktigare på att sy hemma också. Då blir det garanterat med att visa här på bloggen!

Men håll utkik, för på onsdag får ni bilder på klänningen + lite av arbetsgången (troligtvis).
Kanske inte hinner springa med kameran mellan varje "steg" men vi får se.

Oj nu blev det lite mer än vad jag hade tänkt att skriva!

Flikar in med en liten bild.

Står och arbetar med det sista inför vårsalongen 2010!
Vår lilla sysal <3

Här har ni den!

Publicerad 2011-02-28 15:15:06 i BöckerMusikFilm,

Nu lyckades jag äntligen fixa så att man kunde se Wintergate11 Activity Intro direkt här i bloggen.
Man skulle tydligen använda den "gamla" koden.
Så här har ni den!

Svar på frågan ang. byxorna

Publicerad 2011-02-28 15:04:28 i Kläder/mode,

Det var en som undrade vart vi hade köpt byxorna på denna bild. Och jag kan säga att det faktiskt är snickarbyxor:) jag vet inte vart de är köpta, för det är min kompis byxor. Gå in på hennes blogg och fråga henne.
Men håller med; visst är de snygga ;)

Skoldags.

Publicerad 2011-02-28 08:45:53 i Dagens,

Nu är det dags för skolan igen efter ett tag (för min del).
Det ska faktiskt bli kulkul, tro det eller ej!
Efter skolan ska jag till min älskling som jag inte träffat
på snart två veckor "/ <3
Har absolut inte tid att sitta här och skriva!
Skriv lite frågor till mig i min nya lilla frågegrej?(A)


Bild från nyår!
Tänkte lägga upp fler bilder kanske imorgon? :)
TJARRÅ!

Wintergate11 Activity Intro

Publicerad 2011-02-27 22:51:00 i AlltMöjligt,

Yoshii^ mjau: haha oj sry! ja jag kan engelska xD
LitroX: hehe :)
Tänkte visa en liten film som gjordes till Wintergate11 (lan).
Jag skulle egentligen vara med i crew, men skulle jobba, fast fick halsfluss istället xD
Så detta är Activity Introt!
Men här är den!
Lyckades inte få den att visas på bloggen, men det duger väl :)

LAWL!

Publicerad 2011-02-27 22:47:17 i Dagens,

Försökte lägga upp en film nyss som är ganska kul, men det är något bugg.
Nu tänkte jag såhär vaaa.
Att jag kanske också ska lotta ut mina 3 inbjudningar jag har på bloggsvar...
Eller vad tycker ni?


Statistiken

Publicerad 2011-02-27 21:31:49 i AlltMöjligt,

Fick en förfrågan om att jag skulle visa en bild på
statistiken från innan micah länkade mig och nu efter.
Här har ni bilden :)
Har inte skrivit i bloggen på länge,därför de låga siffrorna innan.
Men kanske hade 15-20 läsare/dag innan bara ^^


Suddig bild, men 195 står det. För en kvart sen var det 169 så det blir fler ;)
Hoppas att det är några som fortsätter läsa min blogg.

OJ! Nu blev jag glad!!

Publicerad 2011-02-27 20:50:56 i Nyheter,

Nu är jag glad som fan! Micah lottade ut 3 st "inbjudningar" till blogsvar och jag blev en av de 3 som vann! Nu blev jag riktigt glad faktiskt. Jag har inte uppdaterat bloggen på ett tag, men ska nog ta tag i det igen. Läsarsiffrorna har höjts som attans idag :O! WIIIE! Nu ska jag fixa detta med bloggsvar!


Natti

Publicerad 2011-02-03 23:04:22 i Dagens,

Fick MVG på vår fina gardinklänning som jag och Therese gjorde.
Känner mig riktigt jävla stolt.
Usch, har inget att skriva, hej!

Ny klänning

Publicerad 2011-02-02 22:24:49 i Mode-design,

Förra veckan gjorde vi i klassen om saker till andra saker...
Förstår ni?
Klänningen åt höger är i alla fall min och Therese.
Den gjorde vi av en gammal gardin som vi hade fått av Therese lilla mamma :)

Bloggtorka osv

Publicerad 2011-02-02 20:53:24 i Dagens,

Nu hade jag faktiskt tänkt ta tag i bloggandet igen.
Har vart lite torrt på den fronten, men nu blir det dags.

Har införskaffat två nya toppar från monki.
Kan tyvärr inte ta kort på dessa, för min kamera är fortfarande hos Tom.
Men kan kanske försöka ta med mobilen eller nåt sen.

Nu ska jag kolla på bloglovin. Är lite efter i bloggvärlden.
Senare blir det bilder på de nya topparna och sen lite uppdateringar ;)


Vill ha sommar och lan NU!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela